user_mobilelogo

Foto van de maand

lieke

Omdat we graag willen laten zien aan anderen wat we doen op de fotoclub, hielden we een open avond, zodat iedereen binnen kon lopen en kennis kon maken met onze club. We kunnen best nog wat leden gebruiken, want de afgelopen (corona) jaren hebben het leden aantal doen dalen. Tijd voor wat ledenwerf actie dus.

Het is 12 mei, vandaag is onze gebruikelijke clubavond. Mariese en Yvonne hebben een idee wat in maart ontstond uitgewerkt: een open avond voor alle belangstellenden. We hebben de avond aangekondigd in de regionale kranten, op facebook en via affiches. Geen idee of er mensen op af komen, dus voor de zekerheid leveren we nog een themafoto in over de lente. Die foto's hadden we uiteindelijk niet nodig want blij verrast waren wij met de grote belangstelling voor onze club. Met een thematafel over belichtingstechniek, aanschuiven voor clubinformatie of het kunnen laten beoordelen van jouw meegebrachte foto, kwamen we de avond goed door. Daarbij konden de bezoekers foto's bewonderen van onze clubleden. Uiteindelijk lieten6 mensen hun gegevens achter. Zij willen graag geinformeerd worden over onze volgende clubavond. Ook de  regionale krant het Kontakt besteed aandacht aan de open avond na een bezoek en interview met 2 van onze leden.We hebben onszelf weer mooi in de picture gezet!!

open avond 1