user_mobilelogo

lieke

Laatste Blog

• Februari 2024: thema ‘Flat Lay’

Deze avond was het thema Flat lay. De naam zegt het al, alles wat je fotografeert ligt plat op de grond. Deze producten en spullen worden van bovenaf gefotografeerd.

Welkom bij Fotoclub Reflectie Lienden!

Fotoclub reflectie Lienden is een enthousiaste groep mensen, die op wat voor manier dan ook een liefde of passie delen met fotografie. De club is er voor zowel beginnende als gevorderde fotografen, en voor zowel jong als oud. Het doel is om van elkaar te leren, geïnspireerd te worden door anderen en uitdagingen aan te gaan die volledig buiten jouw comfortzone liggen. We hopen hiermee het niveau en enthousiasme van de fotograaf te vergroten.

Dit doel bereiken we door:

• 10 keer per jaar een clubavond te houden
  • Binnen de clubavond een foto thema te behandelen met bijbehorende foto’s door de leden gemaakt en meegebracht, of een presentatie /lezing te organiseren.
  • Uitstapjes te organiseren om met elkaar te fotograferen
  • Workshops organiseren
  • Exposities te houden

We zijn een kleine club met rond de 15 – 20 leden en komen bij elkaar in Het Gildehuis in Lienden op de 2e donderdag van de maand m.u.v. de maanden juli en augustus.

Naast wat algemene punten die we kort doornemen, hebben we ruim tijd om aandacht te besteden aan fotografie. We starten om half 8 en zijn over het algemeen uiterlijk om 22:00u klaar. Als we themafoto’s hebben besproken, ga je naar huis met tips en tops over jouw foto, gegeven door mede clubgenoten.

Om de uitstapjes die we 2 keer per jaar organiseren, te bekostigen, gaan we 4 keer per jaar jutten voor de gemeente Buren in Eck en Wiel. Een gezellige zaterdagochtend waarbij we in twee- of drietallen de bermen ontdoen van rommel.

De club heeft een bestuur bestaande uit 3 leden (voorzitter, secretaris en penningmeester). Zij gaan over de algemene zaken van de club. Om de avonden en uitstapjes in te vullen, doen we een beroep op onze leden om dit te organiseren.

Op deze website vind je onze clubagenda, onze blogs, maar kijk vooral ook wat er welke foto’s er zijn gemaakt in een bepaald thema. Ben je enthousiast geworden? Kijk dan op de contact pagina om ons een bericht te sturen voor meer informatie.